CRM

Odoo är en "allt-i-ett" CRM lösning

Odoo innehåller en rad affärsapplikationer (försäljning, inköp, lager, redovisning, +mer) som bildar en komplett svit. Lösningen kan anpassas till företag i alla storlekar.

Varför välja Odoo?

Odoo är en “allt-i-ett” CRM och ERP lösning som erbjuder en rad affärsapplikationer och bildar en komplett svit av företagshanteringsapplikationer som riktar sig till företag i alla storlekar. Fluiditet och full integration täcker även de mest komplexa företagens behov. Flexibiliteten hos Odoo är sådan att appar (CRM, fakturering, redovisning, tillverkning, lager, projektledning, lager, + mer) kan läggas till enligt företagets tillväxt, när dina behov utvecklas och kundbasen växer.

Försäljning & inköpshantering

Konvertera förfrågningar till offerter med några få klick. Fullständig översikt på kund
och leverantörshistoriken.

HR &
Projektledning

Schemalägg dina team över projekt. Planera framåt för kommande projekt med
nöyaktiga prognoser.

Lager &
inventering

Få information om produkttillgängligheten direkt när du skapar offerten - automatiska leveransordrar.

Bokföring & rapportering

Följ kostnaderna över hela företaget, håll ett öga på helheten och säkerställa att mål och budgetar är inom ramerna.

Funktioner och fördelar

  • En intuitiv CRM-lösning designad för försäljning
  • Översikt över alla företagets aktiviteter
  • Leads skapade från e-post, VoIP-samtal osv
  • Skapa fakturor baserade på skickade offerter
  • Sälj när du på vägen med Odoos mobila app
  • Komplett redovisningsprogram integrerad

Granska din prestanda och kommande aktiviteter

Veta exakt hur du presterar jämfört med dina månatliga mål. Organisera ditt arbete baserat på dina schemalagda åtgärder.

Få exakta prognoser och använd handlingsbara data för att fatta bättre beslut

  • Få den insikt du behöver för att fatta bättre beslut.
  • Designa anpassade instrumentpaneler för att få en överblicksbild av ditt företag.
  • Gräva djupare med realtidsrapporter och flödesscheman.

Få mer gjort på kortare tid

Schemalägg aktiviteter baserade på dina försäljningsskript: samtal, möten, mailing och offert. Få all information du behöver direkt: visade webbsidor, mottagna e-post etc.

Inga fler smärtsamma integrationer

Med 10 000+ appar i, täcker Odoo alla dina affärsbehov i en enda-lösning: inga fler gränssnitt mellan olika program krävs. Odoo-appar är perfekt integrerade i varandra, så att du kan automatisera dina affärsprocesser. Odoos tekniska ramvärk är unikt. Det ger hög användbarhet och skalbarhet.
Odoo utvecklas mycket snabbare än många andra jämförbara CRM/ERP-lösningar.

Mer information om Odoo:

Vanliga frågor

Hur mycket kostar
implementeringen av Odoo?

Installationen av systemet ingår i servicekostnaden. Andra kostnader som konfiguration, personalutbildning, datamigrering, anpassning och utveckling kommer att variera beroende på storleken på implementeringen och användningen av systemet.
Kontakta oss här för en mer detaljerad offert.

Hur lång tid tar det att genomföra implementeringen av Odoo?

Implementeringar med standardmoduler kan ta någonstans mellan 1 till 2 månader , detta kommer att variera beroende på typ av verksamhet och organisation. En annan betydelsefull del av Odoo implementeringen är anpassningen till ditt företag; – denna delen av uppskattningen vill bero på de ändringar och anpassningar du önskar.

Kan Odoo integreras
med andra system och lösningar?

Ja, i vår ‘live demo’ kan du testa en sådan integration mellan Odoo och Power BI Analytics. Vårt utvecklingsteam har redan gjort anslutningar till välkända system som Magento, Amazon, EBay, WooCommerce, PayPal, QuickBooks, MailChimp, och många fler.

Kan jag komma åt Odoo från
en mobil när jag inte är på kontoret?

Ja, med Odoo Mobile appen får du en säker och krypterad åtkomst till alla funktioner i systemet; meddelanden, kontakter, anteckningar, bokföring, lager, dina möten +mer, så att du kan hålla koll på verksamheten när du är utanför kontoret. Odoo Mobile är tillgängligt för Android och iPhone.

Om Eazy-Office

Vi hjälper företag genom att underlätta tillgång till professionella webblösningar och tjänster. Säker integration med skräddarsydd konsultverksamhet; vi täcker alla steg från utvärdering till implementering. Vi samarbetar nära med våra kunder och säkerställer att den mest optimala lösningen väljs.

Lars J. Croff
VD och grundare av
Eazy-Office.com

Hur vi hjälper
ditt företag?

Vår trestegs Odoo CRM/ERP konsultprocess:

  • Steg 1 - Bedömning av dina Odoo CRM/ERP behov.
  • Steg 2 - Förslag och rekommendation av en lösningskonfiguration.
  • Steg 3 - Implementering och integration av lösningen.

Vi är en certifierad
Odoo-partner

Som certifierad Odoo-partner är vi stolta över vår djupgående sätt att skriva kvalitetskod som överskrider tillfredsställelsevärdet för alla våra Odoo-kunder. Våra mycket skickliga programmerare och utvecklare effektiviserar inte bara alla tekniska aspekter av dina affärsbehov, utan vi har också Odoo-konsulter för att säkerställa en sömlös anpassning och integration av Odoo ERP. Våra erfarna affärsanalytiker är snabba och effektiva på att förstå dina affärsbehov och kommer att tillhandahålla en skräddarsydd lösningar anpassade till ditt företags behov.

Våra priser

ODOO CRM/ERP

INTEGRATIONSTJÄNST
kr 1.490 Per timme (exkl. moms)
  • Vi föreslår en Odoo CRM/ERP-konfiguration
  • Vi implementerar Odoo CRM/ERP-konfigurationen
  • Vi introducerar Odoo CRM/ERP-lösningen
  • Minsta köp är 10 timmar till kr 1.490 /per timma (kr 14.900).

ODOO CRM/ERP

SUPPORT- & UNDERHÅLLSTJÄNST
kr 9.990 Per månad (exkl. moms)
  • Telefon och e-post support
  • Fjärrhjälp (med TeamViewer)
  • Svarstid: 2 till 4 timmar
  • Om support behövs utanför tiden* kostar det kr 1.990 /per timma.
08:00-17:00

Har du frågor?

Ring oss på 0764-668 600