Office 365

Bästa Office paketet
tillgängligt i molnet

Med Office 365, får du enkel tillgång till Word, Excel, PowerPoint, Outlook och mer. Du kan arbeta var som helst med de bekanta Office apparna – som alltid är uppdaterade.

Varför välja Office 365?

Office 365 erbjuder en komplett lista med verktyg som gör dig och dina kollegor mer produktiva! Eftersom du har använt Office-applikationer i många år är det enkelt att hålla sig till samma gamla vanor. När du har anpassat dig till ett ändrat gränssnitt vill du använda din favoritapplikation på samma bekanta sätt. Med den senaste lanseringen av Office 365 har samarbetet pressats till en annan nivå – se varandras förändringar när de händer med samarbete i realtid. Dela direkt från applikationen tack vare den integrerade sidofältet.

Åtkomst från
var som helst

Enkel åtkomst till Office-appar är avgörande för att förbättra försäljning, produktivitet, innovation och kundengagemang.

Tillförlitlighet
och tillgänglighet

Microsoft har flera datacenter över hela världen och migrerar sömlöst dina data och appar till annat datacenter vid behov.

Enkel
inloggning

Enkel identitet för åtkomst till lokala applikationer och Office 365, så du inte behöver olika konton och lösenord.

Samarbete
i realtid

Samarbeta online och se varandras förändringar när de händer med realtidssamarbete. Hantera dina filer i OneDrive.

Funktioner och fördelar

  • Enkel och bekant användarupplevelse
  • Offlineåtkomst när som helst och var som helst
  • Säkerhet som standard och med design
  • Maximal integritet och kontroll på dina data
  • Enkel administration och distribution
  • Designad för att arbeta med andra Microsoft-produkter

Du får bättre produktivitet
med Office 365

Produktivitet är ett bra ord som management-konsulttyper älskar att använda. I den verkliga världen kan produktiviteten dock sammanfattas med en enkel fråga: Kan du göra mitt jobb lättare eller inte? Microsoft har investerat mycket tid på att försöka göra användar- och administratörsupplevelserna av Office 365 så smidiga som möjligt.
Enkel åtkomst till Office-appar var som helst är avgörande för att förbättra försäljning, produktivitet och kundengagemang.

Arbeta lättare

Ditt företag stänger inte när du går ut genom dörren, och dina appar borde inte heller göra det. Microsoft Office 365 hjälper dig att vara produktiv oavsett var du är. Håll dig mobil och få åtkomst till e-post, kalendrar, snabbmeddelanden, fildelning och andra Office-appar och verktyg du litar på – med en garanti på 99,9 procent. Office 365 finns i molnet, så du får fördelarna med bättre samarbete utan besväret med att manuellt hantera programvara uppdateringar.
Arbeta var som helst på din föredragna enhet
Du får Office Web Apps med ditt Office 365-abonnemang, så att du kan arbeta med dina molnfiler från vilken webbläsare som helst (på en Internet-ansluten dator). Du behöver inte installera Office-programvaran på datorn. Du får också tillgång till Office Mobile Apps så att du kan använda Word, Excel, PowerPoint, Outlook och OneDrive direkt från din smartphone eller surfplatta när du är på resande fot! Ladda ner dem från din Android eller iOS-appstore.

Maximal integritet
och kontroll på dina data

Microsoft äger inte, och använder inte dina uppgifter i någon anledning. Faktum är att om du avbryter ditt Office 365-abonnemang behåller Microsoft bara dina uppgifter i högst 90 dagar innan du rensar. Denna lagringsperiod ger en organisation tid att hämta sina data. Microsoft har vidtagit starka åtgärder för att begränsa åtkomsten till kunddata (inklusive från Microsofts personal och underleverantörer). Microsoft krypterar all trafik och data – för ökat säkerhet.

Pålitlighet i världsklass

With Office 365, år du ett SLA avtal som säkrer 99,9% uppetid; Office 365 erbjuder hög tillförlitlighet och säkerhet. Microsoft Office 365 designades för organisationer som vill ha alla fördelarna med molnbaserad e-post, säkerhet, kalender +mer. En av de största fördelarna med Microsoft Office 365 är konsistensen. Office 365 upprätthåller användarupplevelsen trots att de har nya funktioner vid varje uppdatering.
Kryptering på alla nivå
Office 365 krypterar all kommunikation som går till och från klienten. Oavsett om du använder Android, Apple, Outlook, Windows, Mac eller en webbläsare.
Automatiskt underhåll och uppdateringar
Office 365 är den snabbast utvecklade e-postlösningen på marknaden. Microsoft tillhandahåller automatiskt säkerhetsuppdateringar och andra produktförbättringar. Automatiserade uppdateringar innebär mindre tid för underhåll och ger ökad tillgänglighet och säkerhet för dina data och användare.
Office 365 är ett säkert val för ditt företag.

Mer information om Office 365:

Vanliga frågor

Hur mycket kostar
implementeringen av Office 365?

Installationen av systemet ingår i servicekostnaden. Andra kostnader som konfiguration, personalutbildning, datamigrering, anpassning och utveckling kommer att variera beroende på storleken på implementeringen och användningen av systemet.
Kontakta oss här för en mer detaljerad offert.

Hur lång tid tar det att genomföra implementeringen av Office 365?

Implementeringar med standardmoduler kan ta någonstans mellan 1 till 4 veckor, detta kommer att variera beroende på typ av verksamhet och organisation. En annan betydelsefull del av Office 365 implementeringen är anpassningen till ditt företag; – denna delen av uppskattningen vill bero på de ändringar och anpassningar du önskar.

Kan Office 365 integreras med
andra system och lösningar?

Ja, i vår live-demo kan du testa Office 365 och utvärdera kapaciteten till lösningen. Vårt utvecklingsteam har redan gjort anslutningar till välkända system som Sage, Odoo, Amazon, EBay, WooCommerce, PayPal, QuickBooks, MailChimp,
och många fler.

Kan jag komma åt Office 365 från
en mobil när jag inte är på kontoret?

Ja, med Office 365 apparna får du en säker och krypterad åtkomst till alla funktioner i systemet; inställningar, dokument, kalkylark, kontakter, filer, +mer, så att du kan hålla koll på arbetet när du är utanför kontoret. Office apparna är tillgängligt på alla plattformar.

Om Eazy-Office

Vi hjälper företag genom att underlätta tillgång till professionella webblösningar och tjänster. Säker integration med skräddarsydd konsultverksamhet; vi täcker alla steg från utvärdering till implementering. Vi samarbetar nära med våra kunder och säkerställer att den mest optimala lösningen väljs.

Lars J. Croff
VD och grundare av
Eazy-Office.com

Hur vi hjälper
ditt företag?

Vår trestegs Office 365 konsultprocess:

  • Steg 1 - Bedömning av dina Office 365-lösningsbehov.
  • Steg 2 - Förslag och rekommendation av en lösningskonfiguration.
  • Steg 3 - Implementering och integration av lösningen.

Våra priser

OFFICE 365

INTEGRATIONSTJÄNST
kr 1.490 Per timme (exkl. moms)
  • Vi föreslår en Office 365-konfiguration
  • Vi implementerar Office 365-konfigurationen
  • Vi introducerar Office 365-lösningen
  • Minsta köp är 10 timmar till kr 1.490 /per timma (kr 14.900).

OFFICE 365

SUPPORT- & UNDERHÅLLSTJÄNST
kr 9.990 Per månad (exkl. moms)
  • Telefon och e-post support
  • Fjärrhjälp (med TeamViewer)
  • Svarstid: 2 till 4 timmar
  • Om support behövs utanför tiden* kostar det kr 1.990 /per timma.
08:00-17:00

Har du frågor?

Ring oss på 0764-668 600